Bı öneri istiyom kızlar benim annem iki kere bağırsaklardan ameliyat oldu torba takıldı karnının kenarından delik açılıp ordan yaptı yani buyuk tuvaletini arkadan yapamıyo bilen bilir neyse iki kere ameliyat oldu kaç sene geçti şimdi içerden fıtık mi ne çoğalmış durumu ciddi yine ameliyat olmasi lazım kendisi Azeri kimliği yok türk o yüzden hastanelere para veriyo Sımdi ameliyat olursam parayı nasıl veririm diyo olsa ameliyat illa odedip mi taburcu ederler çok hasta durumda randevularda açık değil bursa Şevket Yılmaz hastanesi bu arada