ben de oğlumda kafayı takmıştım öyle yanındayken uzaktan falan sürekli ismini söylüyordum kapının arkasına geçip ismiyle seslenip geri kendimi gösteriyodum ceee yaparak saklambaç oynayarak vs sonra bı sure geçince artık daha gerçekçi şekilde tepki verip ismine baktığını anladım gözünün icjne bakması başkalarının da seslenince ismine dönüp bakması lazım