Merhaba hanımlar. Önümüzdeki hafta iki oğlumla ağrıdan Ankara’ya uçakla gitmem gerekiyor tek başıma. Biri üç buçuk yaşında diğeri 11 aylık. Bebek arabamızda var. Arabayı yanımızda mı tutuyoruz. Nasıl olacak. Bide iki bebekle uçak yolculuğu için bana ne önerirsiniz. Yanıma ne alayım. Önerilerinize çok ihtiyacım var gerçekten