Kızlar bebeğim 2.5 yaşında tuvalet eğitimine başlamak istiyorum şu kayınvalidemdeyiz kendi evimde değilim burası bahçe içinde acaba başlasam mı erkek çocuğu kolay olur mu bilemedim gün boyu bahçede oynarken sık sık çişini yaptırırım bahçede diye düşündüm ama bu sefer de klozete sadece kakası gelince gideceğimiz için bir de tabi gece gideriz eve dönünce çocuğum için zor olur mu çünkü hemen şortunu açıp yaptırırım gelince diye düşündüm ama bu sefer de evde de aynısını yapar mı acaba 😅