Betbet Kızlar 6bay önce sezeryan oldum. Dikişlerim ozaman hic acımamıstı. Ama su Bi kac gündür orası cok agrıyo. Dokununca bile acıyo. Kadın doğuma gittim yumurtalık rahim baktı. Temiz cıktı. Nie agrır acaba. Sanki agrı ayagıma vuruyo
Nisosunannesi Betbet ayaklarını üşütmüş olabilirsin idrar yollarım iltihaplanınca ameliyat yerim ağrır acır hemen benim bu arada 18 ay oldum
Betbet Nisosunannesi acıyo mu peki sizinki. Ben eğilin e bile acıyo. Doktor bana ama kilodan da olabilir dedi. Yaglar sıkıstırıyo olabilir dedi. Cunkü Yagıma vuruyo bazen
SumeyraErva Betbet rahimde sikinti yok diyosunuz idrarida bi baktirin enfeksiyon felan yoksa ayaklarini usutmus olabilirsiniz
Betbet SumeyraErva doktor kilona dikkat et dedi. Kilodan da olabilir dedi yaglar sıkıstırıyo olabilir dedi. Cunku oturunca bişey batıyo gibi
MayneymisAltintop 7 aylığız benimde öyle bende hafta içi gidecektim doktora. Sanki dikişlerim açılıyor gibi. Dönemsel bşr şey mi acaba
MayneymisAltintop 7 aylığız benimde öyle bende hafta içi gidecektim doktora. Sanki dikişlerim açılıyor gibi. Dönemsel bşr şey mi acaba
MayneymisAltintop Betbet dokununca acıyor. Hatta bir kaç gündür durduğum yerde acı giriyor bir anda. Baya baya da acıyor ama
Betbet MayneymisAltintop aynı demek benimki ile. Ben kadın doğuma gittim genel cerrahi bile gittim. Ben acaba fıtık mı falan sandım. Kilodan olabilir dedi
Betbet Nisosunannesi bende anlamadım. Göbeğim korse ile koruyamadı hamilelikte sonra. Simdi yag sarktı gibi. Ozaman agrılarım basladı