Evsaanne emzirmeye devam ettim çift kat maske arasına da kağıt peçete koymuştum ben. Kızıma geçmedi. Yani geçmediğini düşünüyoruz ateşi hiç çıkmadı en ufak bi belirtisi olmadı çünkü. Sarımsak bal limon karıştırıp yeyin her gün iyileşene kadar. Sütünüzden bebeğinize de geçer şifa olur çok geçmiş olsun