Ilknurtuba21 Kızlar 17 aylık oğlum var ve ikinci bebeğe karar verdik eşimle erken diyebilirsiniz belki ama herkesin sabrına göre 🤭🤗 şimdi ben enzirdiğim için 13 ay adrt olmadım 5-6 aydır adet görüyorum 10 gündüz golik asite başladım geçen ay hamile kalamadım bu ayda uygulamadan takip ederek denedik eşimle normalde adetim 15inde benim 3-4 gündür müthiş kasık ve bel ağrım var ilk gebeliğimde de böyle olmuştu . Acaba tutmuşmudır adet ağrım sancım olmaz benim . Kan testi içinde şimdi çok erken 😅😅 normalde böyl postlarda sabır edilmesi gerektiğini söylerdim şimdi brnim başıma geldi 😂😂😂😂😂
Prensannesiyimm Ilknurtuba21 Bir fikrim yok ama istiyorsanız rabbim nasip etsin hakkınızda hayırlısı olsun
Gsmsasys Ilknurtuba21 Bi dk bı sorup geliyorum tutmuş mu diye 😀 Kız 15 inde diyorsun adetin yani şuan yumurtlama günlerindesin ondandır kası ağrıların,eğer bu 3-4 günü iyi değerlendirirseniz tutma ihtimali yüksek 😀👍kolay gele