Selam anneler bebeğim iki gündür emiyor kusuyor kusmasın diye hangi pozisyonda tutacagimi şaşırdım normalde ara ara iki üç güne bir azıcık kusan çocuk şimdi emiyor emerken kendi bırakıp kusmaya başlıyor.
Nerede hata yapıyoruz doktora gitmeli miyim yoksa normal mi