obirannee birebir aynı durumdayız. Kızım 1 yaş 16 gün , 14 haftalık hamileyim. Çok düşündüm odası da hazır. Ama ayırmyaya karar verdik. Nasipse hepimiz aynı odada olacağız, büyüdükçe odasında yatmak isteyeni odasına taşıyacağız. Hazır olunca kendileri talep ediyor zaten bir kaç uzmanla görüştüm. Kendim de psikoloğum uzun araştırmalarım sonucu özellikle kardeş yoldayken oda ayırmanının kızım üstünde olumsuz etkileri olacağını düşündüm. Böylesi daha içime sindi. Hep beraber uyuycağız 2-3 sene😊🌼