Azramina Ben hiç kullanmadım .Darlandım . Aldığım korseyi sevmedim . Kullanmadığım halde Karnım eski formuna ulaştı .
Alperin_annesi Kızlar owli lohusa korsesi kullandım ben çok memnun kaldım hep dikiş ağrılarıma hem bel ağrılarıma iyi geldi. Karnında düzleşti baya
ElizBeyza12 Ben de normal doğumdan 5 gün sonra kullanmaya başladım. Sıcaklardan ve emzirmekten her gün anca 3 -4 saat taktım henüz ama faydasını gördüm. 10 günlük oldu kızım daha da takarım inş. Bende ki owli nin korsesi memnunum gayet.
Sfanr ElizBeyza12 ben şuan yamunain sipariş ettim inslalah etkileri olur diğeri ovliydi bol oluyor artık bende yeni doğum yaptım 11 günlük bebeğim