Arkadaşlar merhaba benim 3.5 yaşında bı kızım ve 28 aylık oğlumm var kızımın doğumundan beri adet gormedim neyse hamileymisim ondan. Oğlum da doğunca sürpriz bebek olduğu için 3 aylık iğne kullanmaya başladım faakat adet görmedim çok fazla şişkinlik var göbekte kg da aldım iştah arttti dolayısıyla neyse Dr a gittim yazz verdi 24+4 olarak bitince adet görürsün dedi fakat 4 gün oldu biteli öteki pakete geçtim hâlâ olmadım varmı benim gibi olan ne önerirsiniz ne yapmalıyım tahlillerim hep temiz çıkmıştı hormon olarak bı sikinti yoktu ama hâlâ olamadım