Ben maxi cosi almıstım. Guvenlık testınden gecmıs olması en önemlısı aslında ama kendı rahatlıgınızı da dusunuyorsanız 360’ dönenler ıyı oluyor onlar da genelde 18 kg a kadar sanırım. Bır de koltugun yuksek olması bebegın sevmesı acısından ıyı oluyot dısarıyı goremeyen cocuk genelde sorun yapıyor bızımkı alcak degıl aslında ama daha yuksek olsaydı dıyrm zaten ıcınde oturması mucıze kurtlu bir cocuk anca cocuk sarkıları vıdeosuyla(güvrnlıgı ıcın mecburum😵💫)tutabılıyrm ıcınde o da cok uzun bır sure degıl. Bir de genelde adac testınden falan gecen koltuklar tam anlamıyla yatmıyor hafıf egım oluyor sadece bu da aklınızda olsun. Sız ona gore karar verın yazdıgınız marka hakkında bılgım yok ustte kalsın🌺🙏🏻🤗