moonbabymom Merhaba güzel anneler bebeğim 28 günlük. Son 1 haftadır bebeğim mama takviyesi yapmadığım sürece sürekli meme arıyor uyumuyor. Doymuyor mu anlamıyorum. Çişini yapıyor göğsümü sıkınca sütte geliyor ne yapmam gerek 🤷🏻♀️😞
eserekli_kiz11 moonbabymom senin kucagini ve memeni istyr normal cok kucuk bn bebegmi cok emziremedim sütüm olmadı ama nezaman kucagma alsam hemen meme araniyor cnku onlar icin meme ve senin kucagn en huzurlu en güvenli yer
Elifkskl moonbabymom ilk 4 ay kadar duyduklarını anlamazlar emziriyorsan yarım saat yeterli doyması için eğer mama veriyorsan 2 saat ara ile 30 ml yeterli
tarcinnn moonbabymom sadece aç olduğu için değil sizi hissetmek istediği için de memede durmak istiyor olabilir. Benimki de saat başı emmek istemeye başladı. Gaz sancıları vs olduğunda emerek rahatlamak istiyorlarmış. 3 çiş 3 kaka varsa mamaya gerek yok dedi doktor bize o yüzden vermiyoruz mama emziriyorum gerekirse her saat
Anneyim- Bebeğiniz henüz çok küçük sürekli memede olması ve memede durmak istemesi çok normal. Benim kızımda 7 aylık hala memede durmaktan hoşlanır. Doyduğunu anlamak için çişli bezlerine bakmanız gerek.
moonbabymom Anneyim- çişini yapıyor açtığımda bezi ağır oluyor yapmış oluyor yani. Emiyor bırakıyor sonra ağlıyor tekrar istiyor aç olduğu anlamına gelmiyor o zaman değil mi
moonbabymom eserekli_kiz11 kucak dışında ellerini emiyor yatarken ve sağa sola çeviriyor kafasını kucağınız dışında da aranıyor muydu
moonbabymom Elifkskl mama vermek istemiyorum aslında. Sadece anne sütü vermek istiyorum. Çok uzun emiyor saatlerce hatta. Bu normal o zaman değil mi
moonbabymom tarcinnn günde 1 kere kakasını yapıyor son zamanlarda bugün henüz yapmadı. Bu nedenle de rahatsız olabilir mi sizinki her gün 3 kere yapıyor mu muhakkak
eserekli_kiz11 moonbabymom en cok kucakta aranır ve normal cunku annesisin normaldede elibi götürmesi normal cunku eellrini keşfediyor
tarcinnn moonbabymom 3 yapıyor kesin bazen 5 bile oluyor ama bugün mesela tek kaka yaptı. Süt arttırıcı kullanıyor musunuz bestlak. Bir de rezene badem vs tüketin bol bol
Biz3kisiyiz_ moonbabymom moonbabymom bende aynı durumdayım ben zaten mama yi günde bir kez veriyordum doktor verme sütun yeterli dedi ama şuan hiç uyumuyor diyebilirim 35 günlüğüz. Yarım saat uyuyor tekrar uyanıyor emmek istiyor 3-5 dk çekiyor bırakıyor gece gündüz böyle gaz problemi de var kakasını zorla yapıyor fitil kullanıyorum
moonbabymom Biz3kisiyiz_ gaz problemi için kimyonlu su kullanabilirsiniz bana çok iyi geldi. Benim oğlum saatlerce memede kalıyor bırakıyor tekrar istiyor. Kakasını yapması kaç gün sürüyor ?
Biz3kisiyiz_ moonbabymom bir gün yapamayınca hemen poposunu oynuyorum yapıyor sonra fıtıl sokuyorum bı de onla yapıyor kendinin yapmasını bekleyemiyirum çok ağlıyor çünkü