Beyzaa91 çünkü meme reddi yaşayabilirim diye. Biberonla alınan anne sütüyle emerek alınan anne sütü arasında bile kadar fark var bence . Ben 3 aylık olmamıza rağmen hiç biberon kullanmadım, emziği de çok nadir vermeme rağmen doktorum kullanmamızı istemiyor. Emziğide sadece uykuya geçerken veriyorum. Dışarıda emzirmek zor oluyor ama yapacak birşey yok, lcw içinde bile emzirdiğimi bilirim