Arslann 1 yaşımıza girdiğimiz andan itibaren oğlum uykusundan ağlayarak uyanıyor gündüzleri kucağıma alıyorum geri yatıyor yatağına koyuyorum tekrR ağlıyor
Myrose Arslann kesinlikle var 🥲 kızım 14 aylık oldu yeni yeni düzene girdik. İştahsızlık, uyku gerilemesi, sinir krizleri, her istediğini elde etmek için yapmadığı kalmıyordu. Şükür şimdi duruldu sabırlı olun geçiyor inşallah 🌸
anneesi Arslann 1 yaşından 4 yaşına kadar süren süreç aslında bu. Aradakilere de 2 ve 3 yaş sendromu adı verilmiş işte 😁
eylul19 Arslann malesef var .1 yasına gırdıgınden 1 hafta sonra basladı 1 aydır devam edıyor.herseye aglamak .arkamdan sureklı aglama kucagımdan ınmek ıstememe .yemek yemek ıstememe asırı sınırlı.hırcın .bazen uyuyor gunduzlerı bazen hıc uyumuyor .grcsın dıye beklıyoruz.
Arslann Myrose ya bizdede var bişeyi istediğinde vermiyoruz zararlı mesela ağlıyor söyleniyor böyle yaptığında siz nasıl bir yol izliyorsunuz
Senem1234 Myrose bana umut oldunuz. Vallahi 1.5 aydır yıldım. Bizimkide 13 ay 20 günlük. Çocuk doğum gününden sonra bi tuhaflaştı. Atak bitiyo sendrom başlıyor. Sendrom bitiyor atak başlıyor şaka gibi 😀😀😀😀
Myrose Arslann mesela benim kızım çay kahve içirtmez ister hemen vermediğimde yıkar ortalığı böyle bir durumda kendi bardağına su koyup veriyorum bir yandanda anlatıyorum işte bu annenin bu senin diye. Yok illa istiyorsa çay bardağını göremeyeceği bir yere koyup onun ilgisini oyuncaklarla vs çekmeye çalışıyorum. Odamı olmadı bu annenin diyip kaynar çayı bir yudumda içip tamam bitti sende kurtul bende diyip isyan bayrağını çekiyorum 😂😂 tabi en güzeli sabırla anlatmak ama malesef bazen o sabır tükeniyor gibi olsada yinede bol bol anlatın onlar anlıyor 🌸
Myrose Senem1234 bende en zor dönemin bu dönem olduğunu düşünüyorum en azından şuana kadar öyleydi. Çok normalmiş ama ve bir kaç ay sürebileceği söyleniyor. Siz olabildiğince sabırlı olun geçiyor herşey 🌸
Senem1234 Myrose ay inşallah 🙏 sabretmekten başka birşey yapamıyoruz zaten biliyorsunuz. Bekadar zor olsada sabır diyoruz 🥰
Myrose Senem1234 ya evet bazen uykusuzluk yorgunluk bizi tahammülsüz yapıyor ama zaman çok hızlı geçiyor değerlendirmek gerekiyor 😊
Irmakprensesinannesi Arslann uykuda sıkıntımız yok ta bizde 1 yasiz cuma günü İnş ama aşırı kucakci oldu yemek seçmeye başladı 1 yedigini ertesi gün yapiorum yedirirler 1 saat sürüyor 1 aya öncesine kadr hiç sevmezdim hwrseyi yerdi mseala