Merhabalar , cumartesi günü bebeğimin Bacağına termostan çay döküldü, eşofmanı hemn çıkarttım ama baya yanikti alt tarafta da küçük sutoplanmasi var,,koydeyiz,,Dr gerek yok dediler,eczaneden krem baticcon verdiler,,,başına gelen varsa iz kalmaması için neyapmaliyim,,,nette kapalı durmalı yazior ama insanlar açık olursa çabuk iyilesir diyor , neyapiyim şasirdim😔