Kızlar merhaba tecrubelı annelerden fıkır almak ıstıyorum ıse başladım bebdgım 4 ay 12 günlük gündüz uykuları çok aza ındı gece uyuyor şükür fkat en son 8 de doyurduysam daha ağzına ne mama ne meeme alıyor gece alarm kuruyorum uyanıp doyurum dıye yıne aynı sabah ıse gıtmeden mama yedıırp bırakım dıyorum ondada yedıgını kusuyor 9 buçuk gıbı acıkıp yıyomus normal mi bu durum aç dıye vıcdan azabı cekıyorum mamasını degıstırdım beegnmıyo artık dıye ama yok akşam yıyo ertesı güne kadar daha hıcbısey yok