Kızlar ev almaya karar verdik ev sahibinin vicdansızlığından . 1000 lira olan kiramızı 3000 yapacaktı.
Bizde düşündük sıkışalım borç harç kredi arabayı düşürelim bi ev alalım en azından 3000 kira çöp olur boşa havaya para dedik..
ancak aylık 9 bin kadar ödeme olacak sadece bankaya . Etrafa olan p.ç borçları da biriktireceğiz bir yandan derken elimize 3-4bin kalacak kalmayacak. Ocakta zam gelecek maaşa ondan rahatlayacağız bu arada eşim memur tek maaş geçiniyoruz ben çalışmıyorum.
Bir yandan korkuyorum minik bir evladım var, bir yandan diyorum başın sıkışsa melek gibi bi baban var arkanda o destek olur. Başım sıkışması ben kuru ekmekte yerim de evladımla ilgili bir şey olursayı kastettim.ocağa kadar durumlar kötü ama ev sahibi bizi ne zaman evden çıkarır korkusuyla yaşamaktansa bi süre dişimi sıkarım diyorum. Birde eşim tarafının bu süreçte bana attığı kazığı anlatmıştım onlara inatta biraz yani onlara güldürmemek içinde başarmak istiyorum. Ne diyorsunuz kızlar böyle bir süreç geçiren oldu mu biraz ihtiyacım var fikirlerinize