Merhabalar, bebeğim bugün 1 aylık. Tek göğsümü emdiği için mama takviyesi yapıyordum. Diğernin ucunu tutamıyor. Neyse başlarda 2 saatte bir tek göğüs emince arkadan 30 cc mama veriyordum günden güne yine 2 saatte bir tek göğüs emince 60 cc olduk. Bugün kontrolde doktor mamayı gece uyumadan öncemi veriyorsun dedi hayır tüm öğünlerde dedim şaşırdı. 3 saate ve 120 ccye çıkabilirsin dedi ama iki göğsümüde emdiğinde arkadan mama vericekmiyim, yada sadece emmek yeterli olurmu. Mama çok vermek istemedğim halde yetersiz olduğunu düşünüp veriyorum. Tek başıma bakıyorum, çok bilmiyorumda 🥺 Nasıl düzene sokucam bu işi bilenler yardımcı olsun lütfen.