Ayaztasniii Arkadaşlar instagramdan nedefit korse siparişi verecem kulanan varsa ise yardımı mi yaramadı mi gobekleriniz nasıl eridi
Kuzeymomss Ayaztasniii ben tayt korse almıştım. 3 ay önce doğum yaptım bende ama bu zamana kadar toplam 5 saat bile giymemişimdir. Çok sıkı tayt aslında olması gereken o ama ben rahat olamamıştım. 58 kgyken almıştım şuan 53 kiloyum giysem belki daha rahat olur ama baya sıkı bir korse tayt
Kubraybars Ayaztasniii bende kullanıyorum hatta şuan üzerimde 😅 ama geçen gün 40° atmışım yanlislikl cok sıkmıyor gibi hissettim öncesinde daha sıkıydi. Fena değil almak istersen ama spor da yapman lazım çok hareket edersen daha iyi etkisi oluyor ben düzenli kullanmadim birde tuvalette biraz indir cek zor oluyodu o yüzden eriniyorum giymeye çoğu zaman
Ebruli03 Ben beğenmedim üst kısmı katlanıyor ğöğüs altı kısmı çok rahatsız ediyor onun için kullanamadım
Glcpapatyam Benim nedefit korsem dün geldi bugün denedim ama dizimden yukarısı çıkmıyor iki hafta oldu sezaryan olalı nasıl giyeceğimi bilemedim dikişlerime zarar verir miyim giymek için acele mi ediyorum