Gulsahbera https://resimyukle.io/uploadyeri/6qlCwSuW_2C80FA22-661C-4F49-A2F2-B2643B40ED95.jpeg merhaba arkadaşlar bebeğinde böyle şeyler olan varmı bu nedir 🥺 Doktora götüreceğim uyanmasını bekliyorum 3,5 aylık mama ile besleniyor dün azcık şeftali emdirmişti abisi ondan olabilir mi aklıma o geldi ama bilemedim tecrübenize sıgınıyorum🙄
MinikMucizeeemm Gulsahbera isilik gibi duruyor alerjiye benzetemedim pek,çoklu besin alerjimiz var döküntülerimiz böyle değil çünkü benzetemedim. Ama şeftali alerjen bi meyve tadına baktıracaksanız da daha masum meyveleri tercih edin 😊
Mehtapenes Canım çok geçmiş olsun..alerji olabilir benim oğlum da küçükken alerji olunca böyle vücudu dökülüyordu.
Gulsahbera MinikMucizeeemm Doğru söylüyorsun canım abi işte elinden de almadım oda bi güzel emerken hoşumuza gitti 🥺
Mehtapenes Gulsahbera inşallah biran önce geçer kuzum kıyamam:( bizim 1 5 yaşına kadar süt ve süt ürünleri akerji yapıyordu emzirme döneminde bende yemedim süt ve süt ürünleri.. doktora götür canım alerjiyse krem falan verir o rahatlatır..