Merhabalar, bebeğim 45 günlük. Prematüre doğdu. 1,5 ay aptamil prematil kullandık. Daha yeni Sma optipro ya geçtik, fakat bebeğim mamayı her içtiğinde çığlık çığlığa ağladı, meme+mama gidiyoruz normalde. 40 cc kadar yapıyorum günde 3 kere. Bu ağlamalar ve gaz sancısı mamadan mıdır? İçtiği gibi mi etki gösterir mamalar? 5 gün kullandık sadece.