GiybetReis oglumuz01 ver canım eline oynasın. İçer sıcak hava zaten ıslansa bişi olmaz ,ver sürekli eline alışır. O bi kaç yudum içiyordur su ile oynarken. Keşfediyor şuan
Sedaalya oglumuz01 phılips avent’in çok iyi. 5 ay 10 günlük kızım ilk tutmada içti. Bir tane daha almıştım onunla veremedim içmedi çocuk bir türlü bunu çok sevdi