Ilk bi bucuk ay falan gazini cikardim hep uyansada yatirinca pış pışladım geri uyudu bazen uyumazsa amaan çıkarmicam diyip gazını çıkarmadığım oluyodu ama o zaman da sık uyanabiliyodu. 2. Ayda gaz problemi pek olmayınca bıraktım her memeden sonra gaz çıkarmayı. Bu sefer de memede uyumaya alıştı. Öbür türlü pış pışlayarak uyuyodu ne güzel.