Eymen25 Kızlar bebeğim 7 aylık altıni açmistim uyudu dedim az rahatlasın yarim saat sonra bi gittim uyanmiş.kakasıni yemiş heryeri pisti bisey olurmu
GamzeKuzeyy Deletedmom_61 rota alışını ikinci ay içinde yaptırıyorduk değil mi 2. Ayı bitmeden herhangi bir zaman olur mu
Yelda35 Eymen25 oğlum tuvalet eğitimi için altını açmıştım bardağa kakasını koymuş bir güzel yemiş 😫 hiç birşey olmadı takip edin