ikievladimveben kızlar baro bana avukat vermişti dava mi actiktan sonra hic ilgilenmedi iki haftadir hergun ariyorum cevap vermiyor çekişmeli dava açıldı esim anlaşmaya yanaştı ama avukata ulaşamıyorum protokol hazirlamak icin napicam bu konuda yardimci olur musunz
portakalcicegi7 Adli tatil adliyeler de şu an anlaşmalı da olsa boşayamazsınız Eylül’de başlıyor . Avukatınız tatilde olabilir
portakalcicegi7 Ayrıca anlaşmalı boşanma için avukata gerek yok internette örnek anlaşmalı boşanma dilekçeleri olıyor onu imzalayıp direk kendiniz adliyeye verebilirsiniz ama yine dediğim gibi Eylül ayında
ikievladimveben portakalcicegi7 avukatım bana öyle birşey söylemedi söyleseydi bende arayip durmazdım
portakalcicegi7 ikievladimveben sizin gibi arayan kim bilir kaç kişi vardır her birine ayrı ayrı açıklama yapsa zaten tatil biter Bildiğinizi düşünmüştür büyük ihtimalle
BurcuKucuk ikievladimveben adli tatil olduğu içindir muhtemelen. İnternete “ boşanmalı anlaşma protokolü örneği “ yazıp da örnekler bulabilirsiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.
Denizanasi92 ikievladimveben belki tlfn yanında bile değildir veya başkalarına diyordur ısrarla aramaya devam ediyorlardır o yüzden artık direk bakmamaya başlamıştır.