Öğretmenim ve hamileyim. Oğlum 1 yaşına yeni girdi . Önümüzdeki dönem 4 ay çalışıp daha sonra Doğum iznine ayrılacağım . Bu çalışma dönemimde malesef oğluma yarım gün bakacak kimse yok. Menemen ya da Çiğli civarında bildiğiniz 1 yaş alan iyi bir kreş var mı ? Ya da kreş bulamazsam bakıcı arıyorum yarım gün bakıcı ücretleri nedir bilgisi olan var mı ? Bir komşuma teklif edeceğim bakmasını kabul etmezse oturduğum yerin çevresindeki komşulara söyleyeceğim tanıdıkları iyi bir abla olan varsa yarım gün için ne kadar ücret vermem gerekiyor ? Okulum saat8 de başlıyor 13.30 da bitiyor ama maaş karşılığı çalışacağım için her gün o kadar çalışmayacağım kimi gün daha geç gideceğim kimi gün daha erken geleceğim haftada 5 gün için yani ne vermeliyim bakıcıya