kivancsmom park yatak almıştım ama hiç yatmadı dönmeyi seviyor dar geliyor onun için bizim yatağımızda yatıyor, yatağı yere koydum yanlara da bazaları tekli hale getirip koydum. Ayak ucuna da yastık koyuyorum dönüp düşme riski olmuyor. Uyanınca zaten kendi kalkabiliyor inebiliyor(18 aylık)