slnkrglu
Ben de ikinci üniversiteyi açıktan okumak istiyorum. PDR okudum şimdi çocuk gelişimini açıktan bitirmek istiyorum. Ama sınavları yüzyüze o sıralar gitmeye fırsatım olur mu bilmiyorum. Eşim yoğun çalışıyor. Kızım şu an 3 aylık ve yaşadığım yerde kimsemiz yok bir eşim bir ben. Kızıma bakacak kimse yok. Tüm hevesim kırıldı.