Hanımlar merhaba, 4 yaşına girmek üzere bi oğlum var. Normalde okula gidiyor şuan tatilde okullar tabi. Oğlum aşırı agresifleşti aslında bu durum oğlum 2 buçuk yaşındayken ben işe başlayınca olmaya başladı normalde de yapı olarak dediği dedik inatçı birisi. Ben çalışırken annem bakıyordu çok iyi sorunsuz, daha sonra eşim işte bi sıkıntı yasadı işten ayrıldı ve kendi işini yapmaya başladı ben tabi o sıra sabah 8 akşam 5 çalışıyorum. Eşim evden çalışıyor. Annemler tatile gitti oğluma babası baktı tam da kovit yoğun zamanıydı ben sağlık çalışanıyım. annemin bu olmadığı 10 günlük süreçte oğlum devamlı babasıyla gezmeler-tozmalar her gün ikişer üçer oyuncaklar alınmalar oğlum tamamen babacı oldu ve çıktı. Eşimde sağ olsun çocuğa kesinlikle laf Söyletmez her istediğini yapmaya çalışır ikiletmez, elde yok olsa bile resmen yaratır dediğini alır, yapar. Tabi ben bu durumda herseye hayır diyen konumuna düştüğüm için çocuk beni umursamamaya başladı. Ben tabi düzgün eğitim vermek İstediğim için bu durum aşırı canımı sıkmaya başladı. Neyse her günümüz böyle devam etti şuan 4 yaşına girecek ama oğlum her gün katlanarak gitti. Bu sıralar kesinlikle laf dinlemiyor sürekli ağlayarak istediğini yaptırmaya çalışıyor, binaya rezil oluyoruz resmen oğlumun bağırıp ağlamasından bugün yine böyle bi an yaşadık ve ben sonunda çıldırdım evdeki bütün oyuncakları çöp poşetine koydum bi kaç sevdiği şeyleri seçtirdim geri kalan 3 büyük çöp poşeti oyuncak topladım atıcam diye. Bilmiyorum yaptığım yanlış mı oldu ama artık tahammül edemedim. Her istediği yapılıyor gidiliyor alınıyor yine memnuniyetsiz yine. Eşimde mahrum etme sevdiği şeylerden diye konuştu ama artık taviz vermek istemiyorum. Çünkü başedemiyorum artık. Pedegog araştırıyorum kendimizin düzeltebileceğimize inancım yok. Canım aşırı sıkkın ağlıyarak yazıyorum şuan. Yaşadığımız durumu yaşayan var mı. Tabi şununda farkındayım herşeyi çocuktan beklememek lazım eşiminde kendini değiştirmesi lazım o bu hale getiriyor çocuğu doyumsuz, elindekiyle mutlu olamayan bi çocuk olması beni aşırı üzüyor.