Merhaba kızlar 6 gün önce sezaryen ile doğum yaptım bebeğim yaş akciğer tanısı ile yoğun bakımda. Sütümü sağıp götürüyorum ama önce sağ peşine sol göğsümde aşırı mastit oluştu taş gibi kokumu kaldırınca bile ağrıyor. Sıcak kompleks masaj vs denedim ama fayda etmiyor sütümde azaldı bayağı. Önerisi olan var mııı??