Zamansizportakal Kızlar dondurucuya neler koyuyorsunuz kek kurabiye yemeklik malzeme fikir alışverişi yapalım 😍
Mrvekpk Zamansizportakal zeytinyagli sarma,taze fasulye, barbunya,haslayip nohut ve kuru fasulye koyuyorum kırmızı biberi yemeklik dograyip koyuyorum dolabimda fazla olan bitiremedigimz bozulmasin diye domates biberi bile dograyip atıyorum cogu zaman
akidesekerii Zamansizportakal Ben de sarma koyanlara sorayım. Yediğim dondurucudan çıkan sarmalarin içleri bir garipti. Pirinçleri dağılıyor, kırık kırık oluyor siz nasıl yapıyorsunuz böyle olmamasi için ?
GiybetReis Zamansizportakal az önce Zeytinli açma yaptım bolca pişmiş şekilde onu koydum. Yalancı su böreği (pişmiş) var, köfte , mantı şuan bunlar var 😅 zamanım yokken kızıma hemen cıkarıp ısıtıyorum bunları pratik oluyor.
Mrvekpk Zamansizportakal fasulye sararana kadar kavuruyorum domatesinide ilave ediyorim sonra sogutup dolap posetlerine birer yemeklik koyup o sekilde dondurucuma koyuyorum kullanmak istedigimde sadece bi sogan dograyip baharatini ekleyip oldu bitti mis gibi elimin altinda yemek oluyo 😁
Gungun_61 akidesekerii ben soğanı kavuruyorum.az salça ile çeviriyorum domates pirinç baharatları koyup kapatıyorum altını yani pişirmiyorum içini.en son maydanoz nane .sarıp direkt atıyorum
Deletedmom_54 akidesekerii buzluyken pişirince kötü oluyor tencereye diz bırak bi saat falan buzu çözülsün ondan sonra pişir
akidesekerii GiybetReis Ben de çiğ koydum güzel olmadı. İçini kavurup hiç denemedim o da aynı mi olur bilmiyorum. Bir videoda kadın sarmayı sarıp tencereye koyup 10-15 dk pişirip öyle atıyordu buzluğa. Nasıl oluyor bilmiyorum tabi
akidesekerii Zamansizportakal Bu arada ben de patlıcan közledim koydum fırında. Küp doğrayıp attım börek gözleme icin. Taze fasulyeyi domatesle kavurup koydum. Börülce, bezelye haşladm attım. Bır de domates ve biberi çiğ dograyip koydum. Şimdilik bu kadar 😀
akidesekerii Gungun_61 Böyle olunca peki tazesi gibi mi oluyor? Yani yerken ağza pirinçler kırık kırık gelmiyor değil mi ?
Aryemus_3 Zamansizportakal köfte ve börek koyarım sadece hazır yemek olarak sebze olarak fasulye,barbunya, bezelye,köz patlıcan köz kapya biber semizotu kuzu kulağı, biber, domates meyve de cilek ve vişne koyuyorum
Zamansizportakal Aryemus_3 semizotunu çiğ koyup sonra yemek mi yapıyorsunuz yoğurtlama da yapılıyor mu yoksa buzluktan çıkınca
Gungun_61 akidesekerii yok canım ben biraz diri seviyorum.arkadaşların dediği gibi buzlu iken kısık ateşe koyuyorum en küçük gözün en kısıgına.çok az su yağ pişiyor
Denizanasi92 Zamansizportakal ben sadece yemek yapıcam önceden sebze yapardım günlerce uğraşırdım börülcesi bamyası fasulyesi. Artık mevsimsel beslenme kararı aldım. İçli köfte ve mantı yapıcaz annemle.
BirDuaMeselesi Kayseri mantısı, sulu köfte, sarma, katmer, çiçek dolması, karnıyarık, biber, KÖZ patlıcan, bezelye, karnabahar ne ararsan koyuyorum ben