Bebekken emzik emiyordu hatta çok severdi ama 1 yaşına gelmeden bıraktırmıştım sürekli kopardığı için. Emziği bıraktıktan sonra hiç istemedi bidaha aklına bile gelmedi yolda gördüğü bebeklere emzik takmış diyodu bakıyodu sadece. Şuan 3 yaşında tuvalete alıştırmaya çalışıyorum kakada çok zorlanıyoruz kakasını yaparken korktu kendini çok sıktı ağlarken de emzik takmak istiyom dedi çok şaşırdım bunun psikolojik sebebi sizce ne olabilir🥺