Benim oğlum da 3 yaşındayken kreşe başladı ve hastalıkların ardı arkası kesilmedi malesef. Tam evde birkaç gün iyileştirip gönderiyorum, arkadaşları bir daha suratına öksürüp hapşırıyorlar. Hadii sil baştan. Biz göndermiyoruz hastayken ama malesef başkaları bu şekilde duyarlı olmuyor. Hiç kullanmadığımız kadar antibiyotik kullandık kış boyu. Sonradan öğrendim ki antibiyotik kullanımı sonrası üç ay boyunca yararlı bakterilerin sayısını arttırmak için probiyotik kullanılması gerekiyormuş. İki paket enterogermina kullandık. Şu an bakterinin türü değişsin diye nbl probiyotik kidse geçtik. Takviye olarak redoxon kids ve balık yağı veriyorum. Ağustos sonunda da hekimanne’nin önerisi olan Resverol alıp kullandırmaya başlayacağım. Eylülde tekrar kreşe başlayacağında güçlü bir bağışıklık ile başlasın istiyorum.