15 günlük bebeğimi emziriyorum fakat her iki göğsümden de boşa süt akıyor sütüm çok olduğu için mi yoksa başka bir nedeni varmı akması iyi birsey mi hemşire bana sütünü sagma bol bol emzir göğüslerin çok sert olursa rahatlamak için sağ demişti ama acaba sütüm sağılmak mı istiyor ay anlatabildim insallahh😐