birmelekannesiiiiii Hanımlar bebegim 6 aylık ama prematüre düzeltilmiş yaş 3 aylık çok fena pişik olmuş bencik bencik kanıyor ne iyi gelir acaba deneyimli anneler şimdiden tesekkür ederim
Ogulcan birmelekannesiiiiii canım desitin mor var eczanede o pişik bariyeri kaka çiş yapsana içine geçirmez kızarıklığını da hemen alıp tedavi eder şimdi burada travazol öneren kişiler olacaktır o mantar kremi ve kortizonludur o tarz kremleri lütfen doktor kontrolünde kullanın
Melekbas birmelekannesiiiiii benim bebegimde premature yogun bakim doktoruyla devam ediyoruz hala kontrollune kanama dercesine geldi pisigi ne surduysem gecmedi doktorumuzda inatci pisikler hametan ve travazollu karistirip ince katman surmekle geciyor en fazla bir hafta surebiliyorsun ama ust uste evet kortizon var icinde o yuzden bir haftadan daha fazla surulmemesi gerektigini pamukla sil islak mendil iyice tahris eder demisti