zeynel_abdn01 Kızlar doğumdan sonra ilk adetimi oldum ama kanamam çok çok fazla ilk defa böyle oluyor sizce neden normal mi yani ?
Nur_akpnr zeynel_abdn01 ben de doğumdan 2 ay sonra adet gördüm benim de ilk aaa dedim çok kanamalı oldu 2 3 adetim normaldi ilk adet çok kanamalı oluyor galiba
birfincantuzruhu zeynel_abdn01 normal bence ben 39. gün oldum ilk adetimi oğlum 20 aylık hala ara ara yoğun olur ilk zamanlar daha fenaydı
Nur_akpnr zeynel_abdn01 aynen benim de öyleydi birebir aynı şeyleri yaşıyoruz şu an ama düzeliyor 2. adet de hiç endişelenme