Ama bir yönden de kafam şöyle rahat bütün motor gelişimlerini tamamladı bütün motor gelişimlerini yapıyor sadece desteksiz oturamıyor kendi başına demek ki onun da zamanı var 9 aya kadar normal diye okumuştum bir yerde oturmayı tam 8 aylıkken tamamlıyorlarmış desteksiz bir şekilde