Merhaba arkadaşlar 4 5 aylık bebegim var önceden idrarını çok sık yapardı agır olurdu bezi ama şu aralar idrarını çok az yapıyor neden olabilir acaba sık sık emziriyorum da gece de 3 4 sefer emziriyorum ama bezi hiç denilecek kadar çok az çiş li oluyor neden olabilir acaba