yerli-yummymummy kızım 21 aylık geçen ay kestim ben de. 18 aylıkken denedim olmadı sabır taşı bile sürdüm etki etmedi:) öncelikle gündüz uykusundan önce bıraktırın memeyi. “Annecim sen artık büyüdün, abla oldun, x ablan x abin de meme emmiyo, senin buna ihtiyacın yok, meme artık pis olmuş” diye anlattım gündüz emmeyi kestik 5-7 gün sonra da gece yine aynı şekilde anlatarak kestim. “Sana artık inekler süt verecek, minik bebekler meme emer, Ali dayının bebeği (kuzenimin 2 aylık kızı için) meme emiyo sen büyüksün” diyerek anlattım. Gündüz bırakmada hiç zorluk yaşamadı. Gece için de sadece 1 gece kriz geçirdi onda da ben sabırlı davrandım öylece bitti😊