Sehhy Bebeğim 6 aylık oldu ve hastalığımdan dolayı ilaç kullanmam gerektiği için emzirmeyi zorunlu olarak kestim. Çok üzücü bir durum. Aklıma geldikçe ağlıyorum. 2 hafta emziremeyeceğim. Sonra tekrar başlasam süt gelir mi ? Böyle olup tekrar emzirmeye başlayan oldu mu ?
Balim61 Sehhy 2 haftada sütünüzun tamamen kaybolcagini sanmam ama bebek emmemeye alisinca memeyi unutabilr bebek geri başlarmi bilemiycem.Illa tamamen kesmek zorundamisnz doktormu soyledi kesmenizi.Cok üzücü bi durum benmde bebegim 19 aylık kesmeye calisiyorum en son dün sabh emzirdim dha emzirmedim gelip gidip istiyo hayir diyip geri çevirmek zoruma gidiyo ama bazen sirf emmek icn istiyo yani acliktn degil
Ayalayay Sehhy sağım yapın neden kesiyorsunuz. Bebeğinizi besleme aralığınız neyse o şekilde sağım yaparsanız sütünüz azalmaz kesilmez . Kendim 1 hafta o şekilde yapmıştım
Minigimm1 Sehhy sütün kesilmez bence canim, benim kızımda 2 buçuk yaşında ama hâlâ emiyordu 13 gün önce ilaç kullanmam gerektiği için birden kestim ama hâlâ sütüm geliyor, akıyor yani ondan biliyorum
Sehhy Balim61 evet doktor söyledi. Aldığım ilaçlar ve haftaya ameliyat olacağım. Reddetmek de çok zor ama 6 aylık bir süreçte kesmek asla istemezdim. Aç olmasada duygusal olarak emmek istiyorlar