Babyuraz merhaba, benimde bebeğim 2.5 aylıkken korona olmuştu. Dediğiniz gibi halsizlik ve inleme ile gitmişti, hatta 2 gece hastanede yattık. Benimde bebeğim sadece anne sütü alıyor, bana bol sebze ve meyve yiyin demişlerdi ama bende korona olduğum için kendime hiç bakamamıştım