Kızlar kızım 15 aylık. Daha önce 2-3 aylıkken vajinal yapışıklık olmuştu doktor açmıştı ve Travazol krem vermişti. Şimdi dikkat ettim yine yapışıklık var çok az bi yeri kalmış geriye kalanı yapışmış. Hastaneye en erken 1 ay sonra gidebilirim. Ne yapmam lazım başına gelen var mı? Elimde travazol krem var ama kafama göre kullanmak istemiyorum. Çünkü hormon içeren bi krem ve ilerde erken ergenliğe sebep olabiliyormuş