Merhaba anneler. Bu sıcak havalarda artık ped kullanmaktan çok sıkıldım çok tahriş oluyor ilk yoğun günlerde akıntı sızıntı çok oluyor acaba aranızda bu kaptan kullanan deneyimleyen gören bilen varsa düşünecelerinizi bekliyorum almayı düşünüyorum bende 🤗