Sebusebu Dalga geçmiyorum ben dışarıdayken acıkırsa direk kebapçıya gidiyorum. Cağ kebap söylüyorum. Bildik güvendiğimiz yer. Et ve tüm salatalık, bıçak istiyorum kendim soyup yediriyorum. Onu dışında dışarıda organik bebek bisküvisi, pirinç patlağı falan veriyorum. Elleri kirliyse meyve püresi. Yani yemek olayı dışarıda bana iyi gelmiyor. Çantada kalmış, çalkalanmış, soğumuş yemeği dışarda döke saça(ki bizimki öyle yer) yedirmek bana göre değil. Giydirdiğim güzelim kıyafet leş gibi oluyor, ıslanıyor bazen. Değiştir falan çok zahmetli