honeyybee_ Merhaba kizlar onur markete basvuru yapmayi dusunuyorum da aranizda calisan var mi bilgi verirmisiniz bizin buraya ilk şube acilcak hicbir bilgim yok daha once a101de magaza sorumlusu olarak calstigim icin sorumlu olarak basvurcam yine
Mrvekpk honeyybee_ ben evlenmeden once 1 bucuk ay calistim.calisabildm daha dogrusu istanbulda sistem nasil olur bilmiyorum ben bursadaydim 2 vardiya oluyo sabah 7de magaza aciliyo sabahin köründe yollara düşüyosn aksam 5te cikis oglen gidersen 2de işbaşı gece 11 cikis evli biri icin cok zor bu sistem
honeyybee_ Mrvekpk hadi ya benim yuruyus mesafesinde ama yinede cok erkenmis saatleri a101 bile daha iyidi
Mrvekpk honeyybee_ bi görüş yine istersen cok sikayet ediyodu çalışanlar belki iyilestirmislerdir bazi seyleri