Deletedmom090 Kızlar sleepy kullanıyoruz ve havalar sıcak olduğu için kokma yapıyor. Sıkta değiştiriyorum ama yine de kokuyor. Diğer bez markaları nasıl ve önerirsiniz
Nefesim Deletedmom090 evet sleppynin öyle mi sorunu var bende ilk kullandığında sleepy almıştım 2 numaraya geçince bez inceldi ve koku yaptı üstüne de pişik 🤦♀️ hemen bıraktım 3. Aydan beri minies kullanıyorum şuan 9.5 aylık hiç bir sıkıntı yaşamadık
Nisosunannesi Deletedmom090 çünkü sleepy bana aşırı kalın geliyo resmen poposu hava almıyo çocuğun biz primaya geçtik allaha şükür 2 aydır 1 kez bile pişik kremi kullanmadım daha
DyguEla Deletedmom090 ben de Prima premium kullanıyorum en başından beri ilk defa bir haftadır koku yapıyor sıcaklardan sanırım
Ebrs Deletedmom090 aa dogru bizde de oluyo ve oglan bi kere bile cisini yapmış olsa aşırı rahatsiz oluyo agliyo 🤔 şimdi siz söyleyince anladim niye olduğunu
AsilDorukAnnesi Deletedmom090 çok kokuyo sensitive olanında üretimi durmuş miniese geçicez sanırım bizde
AsilDorukAnnesi Sinemdenizci sitesinde de yok artık yeni beyaz paketler üretiliyo sadece unuttum ismini 🙈😂