Kızlar merhaba atak takvimine göre 29-30 hafta atağı diye ağlama huysuzluk vs yazan bi dönemdeyiz ama bu nasıl bi dönem asla anlamadım kızım sürekli ağlıyor ama sürekli uyuyor uyanıyor ağlıyor sustuğu zamanlardada sürekli mırıldanıyor ığğğ ığğğ diyip duruyor. Asla hiçbişeyden mutlu olmuyor 1 haftadır böyle. Hep kucakta duracak. Uyumak istemiyo uykuya ağlayarak geçiyo gece çok uyanıyo ağlayarak. Çok zorlanıyorum cidden. Geçiyormu bu durum veya aynı durumda olan annelerim varmı? 7 ay 6 günlüğüz şuan. Diş değildir çünkü alt iki dişimiz patladı yükselmeyi bekliyoruz