Haticekaya1808 Kızlar merhaba. Bugün kızım 2 aylık aşı oldu 1 tanesi kolundan 2 tanesi bacağından ebe calpol 6 saatte bir 1 çay kaşığı ver ateşi çıkmasın dedi. Sizin 2 aylık aşılarınız nasıl geçti ateş huzursuzluk yaptı mı nasıl atlattınız
nazlimom_ Haticekaya1808 bizde ateş huzursuzluk olmadı gitmeden calpol vermiştim eve gelince uyumuştu gece verdim bide vücudu rahatlatsın diye dünde 4. Ay aşısını olduk
aylinalis Bizde 2. Ay aşısında huzursuzluk olmuştu. 4 aylıkken ise 2. Ayda yapılan aşıların 2. Dozlarını oldu. Karma aşısı doz sayısı arttıkça ateş yapabilir demişti hemşiremiz ve öyle de oldu. İlk gün biraz ateşi çıktı.