Günaydın güzel annelerim yaklaşık bir haftadır kızım(17 aylık) ve ben covidiz brnim için çok ağır geçti.Kızım halsiz ve aşırı iştahsız geçirdi.Israr etmiyorum ama bir lokma dahi yemek istemiyor.İyice süzüldü. Bu süreçte tavsiyeleriniz nelerdir atlatan tecrübeli anneler de vardır.Abur cubura dahi tamam diyeceğim o kadar çaresiz kaldım artık